Zašto vaš biznis gubi klijente bez prisustva na internetu?

Nevidljivo prisustvo: Kako gubite klijente bez vidljivosti na internetu

Gde su vaši klijenti?

Danas, kada su informacije na dohvat ruke, većina ljudi koristi internet da pronađe usluge i proizvode – verovatno i vi sami to radite! Zamislite da neko iz vašeg komšiluka hitno traži auto-mehaničara,vodoinstalatera ili električara. Ako vaš biznis nije prisutan na internetu, velika je šansa da će otići kod konkurencije koja jeste, čak i ako je vaša radnja možda bliže ili pruža bolju uslugu ali oni to ne znaju. 

U narednih pet minuta saznaćete zašto je važno da vaš biznis bude vidljiv na internetu, dobićete nekoliko saveta i na kraju mogućnost da sami povećate svoju vidljivost na internetu bespaltno.

Šta znači biti „Nevidljivi“ za svoje klijente

Mnogi lokalni preduzetnici još uvek veruju da će ih klijenti pronaći starim metodama – usmenom preporukom ili prolaskom pored radnje. Ipak, sve je manje ljudi koji se oslanjaju na te metode. Danas, većina koristi mobilni telefon da pretraži i pronađe rešenje za ono što im treba, bilo da su u pitanju majstori, restorani ili trgovine.

Nedostatak prisustva na internetu znači da vaši potencijalni klijenti ne znaju da postojite. Na primer, vlasnik staklorezačke radnje koja nije prisutna online može svakodnevno gubiti klijente, čak i one u neposrednoj blizini, jer se odlučuju za konkurenciju koja ima profil na Google-u, lokalnim internet adresarima ili društvenim mrežama. 

Jednostavno njima se žuri da reše problem polomljenog stakla na prozoru, nemaju vremena da traže stakloresca šetajući ulicom ili se raspitujući kod komšija. Izadju na internet ukucaju u google pretrazi “Staklorezac u blizini” i od onih koje je googl ponudio izabraće jednog da im reši problem. Ako vi niste prisutni na internetu da budete vidjeni u google pretrazi što narod kaže “Ostaćete kratkih rukava”, jer potencijalni klijent odlazi kod konkurencije koja je na internetu.

Loša vidljivost na internetu.

Koje su posledice nevidljivosti?

  1. Gubitak novih klijenata – Vaša ciljna publika vas jednostavno ne može pronaći, što znači odlazi kod komšije konkurenta koji je prisutan na internetu
  2. Odlazak postojećih klijenata – Čak i verni klijenti mogu preći kod konkurencije koja je lako dostupna online, jer će ih privući nekom primamljivom ponudom.
  3. Poredak konkurencije – Iako je kvalitet vaših usluga možda bolji, konkurencija koja ima bolji profil na internetu privlači više klijenata jer je nju lako pronaći.

Prvi koraci ka vidljivosti

Internet prisustvo ne zahteva kompleksan sajt ili veliki budžet. Evo par jednostavnih koraka koje možete preduzeti:

  • Google My Business profil – Ovo je besplatna opcija koja omogućava vašoj firmi da se pojavi u lokalnim pretragama i na Google mapama.
  • Društvene mreže – Jednostavan profil na Facebook-u, Instagram-u, TikTok-u ili Youtube može znatno poboljšati vašu vidljivost i direktnu komunikaciju sa klijentima.
  • Lokalni internet adresari – Ovo su online mesta gde se vaša firma može predstaviti, što omogućava klijentima da vas pronađu kada pretražuju proizvode i usluge u svojoj blizini.

Primer iz stvarnog života

Razmislite o ovom scenariju: Neko iz tvog okruženja traži vodoinstalatera zbog hitnog kvara, zapušio mu se odvod u kuhinji na sudoperi. Njegov prvi korak neće biti da se raspituje po komšiluku da li znaju nekog vodoinstalatera, jer to može dugo da traje.

Već će da pretraži na internetu “vodoinstalater u blizini” ili “vodoinstalater mirijevo” ako živi u tom kraju. Ako  vinemate profil na Google My Business-u ili lokalnom internet adresaru vaša radnja je nevidljiva. Iako ste možda bliži i povoljniji, izgubićete klijenta jer nije mogao da vas pronađe.

Loklani internet adresari

Kako Adresar Info može da vam pomogne

Mi, na platformi Adresar Info, razumemo koliko je važno da budete vidljivi lokalnoj zajednici. Naša platforma se bavi isključivo lokalnim predstavljanjem preduzetnika, pa će vas klijenti iz vašeg okruženja pronaći lako i brzo. Naš cilj je da povežemo vas, kao preduzetnika, sa gradjanima iz vaše lokalne zajednice kojima su potrebne vaše usluge.

Ukoliko želite da naučite više o koracima za poboljšanje prisustva na internetu i istražite više saveta, obavezno nastavite da istražujete našu BIBLIOTEKU. Svakodnevno objavljujemo nove tekstove kako bismo vam pomogli da unapredite svoje poslovanje.

Evo predloga kako sami možete bespaltno da povećate vidljivost vašeg biznisa na internetu: