Imate odličan proizvod ili uslugu, trudite se da privučete nove klijente, ali i dalje imate osećaj da vas ne primećuju koliko biste želeli. Možda ste se već oglašavali na društvenim mrežama, pokušavali s online reklamama, ali rezultati nisu onakvi kakve ste očekivali. U tom trenutku, pitate se – šta još možete učiniti da vaš brend postane vidljiviji?
Odgovor se krije u vašem okruženju – u lokalnoj zajednici. Organizovanjem ili učestvovanjem u lokalnim događajima možete ne samo da podignete svest o svom brendu, već i da stvorite ličnu povezanost sa vašom publikom. Ova strategija je posebno važna za male i srednje preduzetnike koji žele da izgrade poverenje i direktno privuku kupce u svojoj zajednici.
Hajde da zajedno istražimo kako lokalni događaji mogu da pomognu vašem poslovanju i učine vaš brend prepoznatljivijim.
Kako lokalni događaji mogu unaprediti vaš brend?
1. Izgradnja lične veze sa kupcima
Ljudi vole da kupuju od onih koje poznaju i kojima veruju. Kada učestvujete na lokalnim događajima, bilo da je to sajam, festival, radionica ili humanitarna akcija, vi postajete deo zajednice.
Na primer, ako vodite pekaru, organizujte degustaciju vaših proizvoda na lokalnom sajmu hrane. Ljudi će imati priliku da vas upoznaju, probaju vaše proizvode i lično dobiju preporuke. Ovakvi događaji omogućavaju kupcima da osete vaš entuzijazam i posvećenost, što stvara emocionalnu vezu koja se teško gradi putem interneta.
2. Jačanje prepoznatljivosti brenda kroz prisustvo
Zamislite da vaša firma ima svoj štand na lokalnom festivalu. Pored vašeg logotipa i reklamnog materijala, vi razgovarate sa posetiocima, delite vizitkarte i poklone s vašim brendom, kao što su cegeri, olovke ili promo letci.
Prisutnost na ovakvim događajima čini da vaš brend postane deo svesti vaših kupaca – svaki put kad vide vaš logo ili čuju za vaš proizvod, setiće se iskustva koje su imali s vama. To je moć direktnog kontakta.
3. Mogućnost saradnje sa drugim lokalnim biznisima
Lokalni događaji često okupljaju razne preduzetnike i firme. Ovo je sjajna prilika da stupite u kontakt sa drugima, razmenite ideje i možda dogovorite buduću saradnju.
Na primer, ako imate prodavnicu odeće, možete se udružiti sa lokalnim proizvođačem nakita i zajednički organizovati modnu reviju. Ovakva sinergija ne samo da će povećati vašu vidljivost, već i omogućiti razmenu kupaca između vas i vašeg partnera.
4. Promocija kroz društvene mreže i medije
Lokalni događaji su sjajan materijal za promociju na društvenim mrežama. Dok se događaj odvija, pravite fotografije, snimke i intervjue koje kasnije možete podeliti na Instagramu, Facebooku ili svom sajtu.
Na primer, zamislite da ste kozmetički salon koji organizuje besplatne mini tretmane na lokalnom događaju. Fotografije zadovoljnih klijenata ili „pre i posle“ slike privući će pažnju vaše online publike i privući nove klijente.
5. Izgradnja imidža društveno odgovornog brenda
Učešćem u humanitarnim ili društveno korisnim događajima, vaš brend postaje sinonim za odgovornost i posvećenost zajednici. Na primer, ako ste vlasnik kafića, možete organizovati akciju „Kafa za sve“ gde deo prihoda ide u dobrotvorne svrhe. Ljudi cene ovakve inicijative i češće biraju brendove koji brinu o društvu u kojem posluju.
Lokalni događaji su neprocenjiva prilika da svoj brend približite zajednici. Oni omogućavaju ličnu interakciju, jačaju prepoznatljivost, otvaraju vrata saradnji sa drugim preduzetnicima i grade poverenje kupaca. Kada postanete aktivni deo svoje zajednice, vaš brend ne postaje samo ime – on postaje simbol na koji ljudi mogu da se oslone.
Ako želite da saznate još korisnih saveta o tome kako da unapredite svoje poslovanje, posetite naš sajt Adresar Info. U našoj Biblioteci znanja pronaći ćete savete, trikove i alate koji će vam pomoći da vaš biznis postane uspešniji.
Vaša zajednica vas čeka – budite deo nje i izgradite brend koji se pamti!