Koliko je važno biti vidljiv na internetu govori i činjenica da čak i najbolja radnja u gradu neće privući mušterije ako ljudi ne znaju da postoji. Danas, kada većina ljudi sve štoimje pšotrebno traži putem interneta, biti vidljiv na mreži je isto što i imati radnju na prometnom mestu. Ako vas nema na internetu, za mnoge – vi ne postojite.
Vidljivost na internetu nije samo luksuz – to je osnovni alat za preživljavanje i rast svakog lokalnog biznisa. U ovom tekstu objasnićemo kako da poboljšate svoju vidljivost i zašto je to ključ za privlačenje novih klijenata.
Šta znači biti vidljiv na internetu?
Ključni korak ka uspehu je da budete vidjeni Google-u
Kada neko traži uslugu ili proizvod koji nudite, najverovatnije će pretraživati na Google-u. Ako vaš biznis nije među prvim rezultatima, vaša konkurencija već dobija te klijente.
Primer iz prakse:
Pekara na Novom Beogradu je optimizovala svoj profil na Google Preduzeću (GMB) dodavanjem radnog vremena, fotografija i opisa proizvoda. Rezultat? Porast broja mušterija za 30% u prvih mesec dana!
Društvene mreže – Vaša lična reklama 24/7
Facebook, Instagram, Youtube i TikTok nisu samo za zabavu – to su moćni alati za lokalni marketing. Objave sa korisnim informacijama, promocije i interakcija s publikom mogu značajno povećati svest o vašem brendu.
Saveti:
- Postavljajte slike proizvoda ili zadovoljnih klijenata.
- Redovno odgovarajte na komentare i poruke.
- Organizujte lokalne nagradne igre – to brzo privlači pažnju.
Brza i laka vidljivost na Lokalnim Adresarima
Lokalni adresari, poput Adresara Zvezdara, Novi Beograd, Palilula, Zemun ili Adresara opštine Grocka , su idealno mesto da vas klijenti pronađu. Preduzeća koja se predstavljaju na ovim platformama su odmah vidljivija kada neko traži određenu uslugu u svom kraju.
Primer:
Majstor za popravku računara dodao je svoj biznis na lokalni adresar. U roku od dve nedelje dobio je prve pozive od novih mušterija koje ranije nije mogao da dosegne.
Više o ovome možeš saznati Ovde
Vaš veb-sajt – Osnova online prisustva
Bez obzira na veličinu vašeg biznisa, veb-sajt je mesto gde možete detaljno predstaviti svoje usluge, radno vreme, lokaciju i ponude. To je vaša “online radnja” koja radi 24 sata dnevno.
Saveti:
- Neka bude jednostavan i prilagođen za mobilne uređaje.
- Dodajte sekciju sa recenzijama klijenata – to povećava poverenje
Recenzije i preporuke – Snaga zadovoljnih klijenata
Ljudi veruju drugim ljudima. Pozitivan komentar na Google-u, društvenim mrežama ili lokalnom adresaru može biti presudan za nove klijente.
Saveti:
- Zamolite klijente da ostave recenziju.
- Redovno zahvaljujte na pozitivnim komentarima i profesionalno rešavajte negativne.
Biti vidljiv na internetu znači omogućiti svojim potencijalnim klijentima da vas lako pronađu, prepoznaju i zavole. To je ključ za opstanak i razvoj svakog lokalnog biznisa u današnjem digitalnom svetu. Zato vam preporučujemo da koristite sve gore navedene metode jer svaka ima svoju posebnu namenu i sve zajedno su moćna mašina za privlačenje klijenata.
Ne čekajte da vas klijenti pronađu – olakšajte im taj put! Počnite sa jednostavnim koracima: optimizujte svoj profil na Google Preduzeću, postavite objavu na društvene mreže i predstavite se na Lokalnom Adresaru a kasnije obavezno napravite i svoj web sajt.
Ako želite da saznate više, pratite naš sajt Adresar Info i u našoj BIBLIOTECI pronađite sve što vam je potrebno kako bi vaš biznis bio uspešniji!